Roh'an


czwartek, 22 stycznia 2015

Hi ;)

I would like to share with you a post about designer, whose clothes I had the opportunity to use in my outfits. Roh'an is a young Polish brand created by a talented man - Roman Marchewka. His clothes are modern but in simple way. He exactly know everything about latest fashion trends. More about you can read in Polish, or you can use translator on the right --->


Jako osoba, która potencjalnie zajmuje się w jakiś sposób modą jestem zobowiązany do poszerzania swojej wiedzy w tej dziedzinie. Co za tym idzie, jako bloger, mam obowiązek tą wiedzą dzielić się z Wami. Dzięki temu nabieram doświadczenia i udowadniam sobie, oraz Wam, że mam do przekazania więcej wartości niż tylko moje stylizacje.

Jednym z takich aspektów jest poszerzanie wiedzy o projektantach, również tych, którzy dopiero budują swoją markę. Podzielę się dzisiaj z Wami twórczością marki Roh'an, korzystając z okazji, że obiecałem Wam to w TYM poście.



Roh'an to młoda polska marka stworzona przez utalentowanego człowieka, o niecodziennym nazwisku - Romana Marchewkę. Projektant twardo i inteligentnie stąpa po modowym gruncie, unikając wielkiego zamieszania, niemniej ma na swoim koncie kilka sukcesów, włącznie z wyróżnieniem przez Dorotę Wróblewską podczas konkursu OFF Fashion w 2013 roku.

Jego projekty cechują się surowymi, nowoczesnymi formami, oraz ciemną kolorystyką z elementami srebra i bieli. Wykorzystuje choćby ciemną zieleń, wciąż tak rzadko cenioną w naszym kraju. Odważnie łączy innowacyjne formy, kroje, warstwy, świetnie wpasowuje się w światowe trendy będąc jednocześnie przystępnym dla niewymagających klientów. Jego ogromnym atutem jest wysoka jakość szycia i wykończeń każdego projektu. Odważę się stwierdzić, że jest zawodowym perfekcjonistą. Kolekcje, szczególnie ostatnia, są stonowane, ale formy pobudzają wyobraźnię, dzięki czemu kombinacjom stylistycznym towarzyszy sporo zabawy. Marka rozwija się z każdą kolekcją i mimo, iż na początku kolorów było więcej, aktualnie ubrania są bardzo dopracowane, oraz eleganckie w swojej niebanalnej formie.

Wybrałem dla Was kilka zdjęć, przedstawiających niektóre ubrania i sylwetki marki Roh'an. Jest tu również jedno zdjęcie, zrobione przeze mnie, które publikowałem wcześniej przy okazji listopadowej edycji Wrocław Fashion Meeting (zobacz TUTAJ).

















fot. Kasia Staniorowska, MOŻNA WSZYSTKO photography, Dominik Więcek, Magdebursky photography, Moda i takie tam


My outfits with his clothes you can find on my blog. First one is "Vision of the Future". Second one will be ready about Sunday.

We współpracy z projektantem miałem możliwość wykorzystać ubrania marki, a efekty sukcesywnie Wam prezentuję. Pierwszą sesję już opublikowałem, druga na blogu pojawi się prawdopodobnie w niedzielę. Póki co jednak podzielę się z Wami małą zapowiedzią.






8 komentarzy:

  1. Czuję, że to będzie ciekawy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. great post dear!!!
    happy fr!!!
    xX
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post, aczkolwiek ubrania nie w moim stylu, kocham orient i etno,ale super że w Polsce buduje się tyle nowych marek odzieżowych, pokażmy zachodowi, że też mamy potencjał i głos! Ja np. zaczęłam projektować biżuterię i nie zamierzam skończyć tylko na tym :) zobaczymy :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/01/im-wearing-my-heart-on-my-sleeve.html

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam na żywo na Offie
    super projekty

    na Tobie zdecydowanie najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne projekty i ciekawa zapowiedź Twojej kolejnej stylizacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nabi, mam nadzieję, że skarpetek na szelkach nie będziesz miał ?! :) taka zieleń tez bardzo lubię :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zapowiedź. Oryginalne projekty. Pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil